Riskutbildning 2 aka halkkörning

En snabb update om dagen.

Alla som sa att det inte var något att oroa sig för och att det var så exremt kul att de skulle kunna tänka sig att betala för att göra om det - hade helt rätt.

Idag har jag haft fruktansvärt kul, och även lärt mig en hel del. Det i särklass roligaste var när jag skulle bromsa på halt väglag utan ABS, det blev en riktig karusell! Jag tror mina körlärare fick sig ett gott skratt där uppe i tornet när jag nurrade omkring på banan och om inte så garvade jag och Olof i deras ställe.

Nej, den här dagen fick får tummar upp! Synd att det bara är under några timmar som man kör, jag hade gärna varit där längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0