Why should I worry?

Hemma!
Hemma hos djuren och hemma hos päronen. Och Lillebror.
Helt ärligt vet jag inte vad jag tycker om det, men det är väl härligt på sitt sätt. Det jobbiga är bara att jag känner mig så isolerad. Men tja, det är väl bar puberteten.

Jag har haft kvalitetstid med min Gay idag. Vi låg och tittade på "Freddy got fingered" i hennes säng medan vi åt korv och dansade ryckiga danser. Tog igen oss efter gårdagen som spenderades på volvohuset. En bra helg!

Nu ska jag irritera mina föräldrar lite genom att höja volymen igen. Trots.
Ikväll ska jag undersöka vår LP spelare och dess funktioner. Förhoppningsvis gör jag inte sönder något.
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0