Väntar

Back in B.
Dagen blev faktiskt rätt så händelserik, inte vad jag hade förväntat mig. Istället för pulka så blev det filmkväll hos Tori med Viktor, filmen vi såg var great och hette Bright Young Things. Sen kom vi på att vi var väldigt hungriga vilket resulterade i ett besök á la Max. Well, jag vet inte vad jag ska säga mer än att kvällen var mycket trevlig och att jag hade väldigt kul med människor jag tycker om.

Let's just leave it there och fortsätta vidare med att jag nu har lagt in ännu en bra låt på min mobil och att jag nu ska ut och gå.

Filmen utspelade sig på 30 talet, kanske därför jag tyckte så mycket om den.
Bilden? Speaking the 30's lixom.
Boya!

Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Hej Emma, jag har inga cash på mobilen! Ring mig :G



Fina damen med nya kameran!

2010-01-07 @ 16:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0