Medveten

Såg nyss Lilja 4ever. Jag orkade inte gå ut och gå ikväll så något var jag ju tvungen att hitta på såhär på småtimmarna. Filmen var riktigt bra, inte så hemsk som jag hade befarat. Fast det kanske är det jag som har blivit mindre mottaglig bara, för det som skedde i filmen är ju inget man sopar under mattan som "vardagsmat".



Fast det är ju just det som är det hemska, att det är vardag för många. I vilket fall blev jag inte gråtfärdig av den, men jag tyckte den var väldigt bra gjord och att den hade ett bra budskap.

Nu ska jag sova, imorgon ska jag fortsätta plugga och måla rummet. På kvällen kanske det blir pulka och skridskor? Om jag har tur.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0