Just like you

Igår var jag i Göteborg med Tori. Som vanligt försov jag mig och vi kom inte iväg förens 12.32, men efter det flöt det bara på fint som när som på ett troligt njurstensanfall som inträffade i en provhytt på Gina Tricot. Nu vet jag inte om det var det som hände, men helt plötsligt snördes magen åt (ungefär i midjehöjd) och jag kunde knappt gå. Vi tänkte att det kunde bero på att jag var hungrig och trött, så vi gick till Fröken Olssons där vi satte oss med lite fika för att chilla. Men det blev inte bättre och muffinsen jag hade beställt (hallon-pistash för helvete!) gick inte att få ner. Efter en liten stund började det göra så in i helvete ont i vänstra delen av ryggen och jag ringde hem för att få numret till sjukvårdsupplysningen.
När jag ringt dem hade jag fått klart för mig att det anses vara rätt serious, det har med magsmärtor, och jag hade även blivit ombedd att antingen ringa ambulansen eller själv pallra mig till närmaste sjukhus. Jag ringde päronen igen och vi kom fram till att jag skulle ta tåget hem och åka tilll akuten där istället. Tori var en riktig klippa och jag var inte särskilt orolig, så vi gick till tåget. Här började smärtorna avta. Istället gick jag som i ett vakum och kände mig konstigt nog full, men även det försvann senare. Vi släppte av Tori och åkte till akuten ändå.

Det mest pinsamma var nog att jag hade glömt att ta på mig såna där blåa överdrag på skorna vilket resulterade i att hela golvet i rummet där jag blev undersökt blev plaskblött av en grå sörja.

Undersökningen gick fort och de hittade inget spår av njursten, även om det var den enda förklaringen de kunde komma på just då. Så vi fick åka hem och idag mår jag helt okej. Knäppt I say.

Det var ett tag sedan jag la ut bilder på mig like this. Tänkte att det var dags igen, det tillför lixom något.







Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Jaa det tillför verkligen något!



1. Shivers down my spine

2. Åtrå

3. Glädje



Jösses vad fina grejor tjejen!

2010-01-31 @ 21:51:16
Postat av: Queen of spades

imorgon kommer jag stöta på en ännu finare grej, min tjej :*

2010-01-31 @ 23:17:17
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/
Postat av: Emma aka lila häst

Helt galet, detta sa alltså Hannes till mig IDAG. "Jo förresten, min syrra va på sjukhuset häromdan med gallsten eller nåt..." Suck för killar! Hoppas att det aldrig händer igen iaf :/

2010-02-02 @ 12:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0