Godnatt

En tuff fredag. Jag gick från åtta till fem och avslutade med ett biologi prov som var tänkt att avgöra mitt betyg i biologi a. Lyckligtvis gick det bra och det var en nöjd Emma som åkte med mamma hem igen. Får tillbaka det på måndag, hehe nervös.

Dagarna går så fort. Det konstiga är att veckorna går fortare. Jag vet inte om det är bra eller dåligt, det beror nog på hur man ser det.
Bra är det för att de tråkiga sakerna snabbt är avklarade. Dåligt är det för att de roliga sakerna snabbt är avklarade.
Man blir lixom aldrig riktigt nöjd.

Jag har varit duktig tjej och sytt om tre styckern BHar. Eller inte sytt om dem, snarare sytt på några metall-öglor så att omkretsen blivit mindre. Så nu kan jag bära upp mina svarta tuttekassar på ett snyggare sätt, yay me.
Nu ska jag lägga mig i sängen och förhoppningsvis somna snabbt. Om jag inte lyssnar på musik först det vill säga.
Mysgos.

Kommentarer
Postat av: fridisen aka partpinglan

åh jag saknar dig mysgos!

2010-01-16 @ 13:29:38
URL: http://mentalchaos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0