Dikter på fel sätt

Snart så är det helg, om några dagar ny termin och om en månd är det jul.

Såna känslor får jag alltmer. Om bara några sekunder kommer klockan att vara elva och jag kommer banna mig själv för att jag inte började i tid med pluggandet. Jag komer sitta och läsa detta inlägget igen och tänka att jag skrev det bara för en kort stund sedan.

Tiden är lurig. Jag brukar tänka tankar i stil med "på vilket humör är klockan idag?" när jag vaknar. Om den är snäll så går tiden långsamt, har den vaknat på fel sida så går det fort fort fort och jag måse rusa för att hinna ifatt den för att inte komma försent. Jag vet aldrig i förväg hur det kommer bli, och det stör mig.

Nu ska jag äta, mamma ylar på mig från köket.

Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Jag vet känslan, men jag ska dryga ut våra dagar med öl och söl. Du är min lyckopöl<3

2010-01-19 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0