Göteborg en dag som denna

Jag och Gabriella besökte Götet idag. Det var trevligt, vi åt pasta carbonara.
Min mobil är borta. Det är inte lika trevligt. In fact så gör det mig ganska pissed off.

Bah, varför ska all elektronik förstöra min vardag? Jag kunde inte ens lyssna på musik när jag åkte bussen hem. Med andra ord fick jag sitta och lyssna på ett avsnitt ur "två tragiska människors kärleksproblem" hela vägen (dessa satt på sätet bakom mig, därför var det lite svårt att undgå att höra precis ALLT de sa).

Dessutom satt fyllot number one bara något säte bakom mig och spred sin odör av öl och..öl.

Screw this! Men Göteborg var fortfarande bra<3

Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Behovens dag! Dagen varbra, hurra! Jag kommer varje gång jag tänker på bacon..

2010-04-01 @ 21:50:43
Postat av: Queen of spades

haha det är oundvikligt! mumz..

2010-04-05 @ 22:33:15
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0