Fräkne

Min vän Frida har fått så många fräknar på sistone. Jättefina är de, och avundsjukan förtär mig. Därför är det med beslutsam min och med mp3n i högsta hugg som jag siktar in mig på gräsmattans mest soldränkta plats för att schteka lite. Förhoppningsvis kommer mina ack så icke Frida-tydliga fräknar synas åtminstone lite mer innan dagens slut.

Men jag får skynda mig eftersom jag lovat att hjälpa mamma städa huset idag. Men om hon ropar tänker jag låtsas sova! Eventuellt svara "Sorry I can not hear you I'm kind of buisy!" för att visa vilket Gaga fan jag är.

Btw så är det 9-8 dagar kvar tills min b-day! Beroende på hur man räknar that is, därav det tvetydliga "9-8".

Kommentarer
Postat av: frida

nawww, vad du är gullig! då kan jag passa på att säga att jag är avis på ditt långa hår hjärtat!

2010-04-25 @ 03:43:01
URL: http://fridaac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0