The Inevitable Return of the Great White Dope

För några timmar sedan var det fredag. Nu är det lördag. Det känns så fel att säga igår till fredag.

Igår orienterade jag med Josefine, som jag btw ska till Göteborg med idag. Vi var kungliga, tog karta nummer två som ingen annan hade och rumlade runt i skogen i ca 1,5 timma. Det var nice, luften var frisk och kontrollerna var oftast där dom skulle. Och jag fick lite sovmorgon, behövde inte fixa mig direkt när jag vaknade (med allt vad det innebär) utan kunde bara dra på mig mjukisbyxorna och ut i bilen. Efter att ha avnjutit en god frukost, för en gångs skull. Resten av dagen var helt okej, fick tag på mamma och lunchade tillsammans på Mangos (mammatime<3). Sen droppade jag av mina försenade böcker på bibblan (vuxenpoäng) och åkte hem med papi. Sen somnade jag, missade min och Gabys gaytime på Husaren (där försann vuxenpoängen) och grämde mig ett tag över detta varpå jag städade rummet (and the adultpoints iz back!). Sen fick jag höra att vi hade huset fullt, och detta var jag naturligtvis tvungen att undersöka. Huset fullt = Viktor, Robert, Hannes och Emma i köket och buteljerar Hannes öl. Jag hoppar rakt in i sammanhanget och det hela slutar med att jag och Emma är the masters of kapsylgrejen (i horborgen!). Det var najz, och Viktor fick mina trashy panty hoes till att polera sina kängor med :/ Men a promise is a promise, även om sorgen över förlusten är stor.

Nu ska jag se på anime, mysa lite och sen däcka. Jag är spräng trött.



I want you!
I want you so bad!

*Reminder till mig: kolla upp tatueringsstudio imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0