Saturnus

Vissa dagar ska man stanna i sängen. Jag börjar misstänka att idag, lördagen den 5:e September, är en sån dag. Jag har ont i hela kroppen efter två nv dagar som innehöll bland annat vild flykt från vattenballongskastande, frustande treor och en tur mitt i natten till toaletten med Arri ridandes på min rygg (jag bar tjejen uppför en jävla backe på tillbakavägen, strongt!). Så massage? Fuck yes please!

Upptäckten av en enorm svulst bredvid min näsa och att mitt begär efter Göteborgs diverse affärer håller på att göra mig galen gör mig inte på bättre humör. Fuck alla er som inte har f-kort!
Något positivt då? Well, min dator är som sagt tillbaka. Men är den helt okej då? Inte? FAN VAD TRIST! Ja, it's true. Den är fortfarande cp á la tar 6 minuter på sig att starta och är segare än snigelbajs, plus att supportkillen antagligen hade blivit tappad i golvet när han föddes, för att inte tala om killarna som skulle fixa burkjäveln in the first place! De hade bytt moderkort men inte blåst datorn, så all skit var fortfarande kvar. Så nu sitter jag och väntar på att alla mina filer ska kopieras till pappas über externa hårddisk så att vi själva kan blåsa den, min alltså-inte pappas. För just det ja, det hade ju mamma glömt att fixa, en backup på alla mina viktiga saker. Det enda som låg i mappen på min brors dator var i stort sett allt utom just de sakerna som jag ville kopiera. Såatte, lite tur var det väl att service killarna inte blåste datorn, för då hade alla min älskade bilder samt my beloved music försvunnit. Tur i oturen.

Inte för att jag kan något om datorer, men till och med jag förstår att något är galet här.

Så jag har bestämt mig. Idag ska jag ligga i sängen och läsa Hamlet.
There is nothing else I can say.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0