Quinna, hora

Just nu borde jag ligga i sängen. Men det gör jag inte, uppenbarligen. Istället sitter jag framför datorn och försöker komma upp med the tattoo of doom. Jag är ju fast besluten om att tatuera mig när jag, om nu exakt 235 dagar, fyller 18. Det ska vara bra, jag vill verkligen ha något som är så..jag.

Men hur fan är jag? Jag tänker bara på alla lame-ass beskrivningar man skulle skriva till varandra på små lappar på EQ:n i mellanstadiet. Ni vet, positiva lappar á la "snäll, söt, generös"-wawawa. Ingen kunde ju skriva något personligt utan körde på med samma sak till alla-som om någon brydde sig lixom. Nae.

Jag vet att jag vill ha spader-symbolen. Varför? Haha jag vet inte, men jag älskar den. Jag assosierar den med något stilrent, vackert och sensuellt. Haha vet du ens vad sensuellt betyder? Ja det vet jag faktiskt, jag googlade det just *inyerface!*

Men borde jag ha något mer? Jag älskar ju färg, så kanske en sol? Spader i en solnedgång (jag älskar solned/uppgångar) eller i själva solen?
Då kan jag väl inte ha den i nacken (too big), höften? Ovanför rumpan?

Gah, jobbigt!
Men jag ska måla tills jag får fram vad jag vill ha. Tills hjärnans diffusa bild har kommit ner på målarduken i begriplig form, men det är lugnt - jag har ju trots allt 235 dagar på mig.

Peace.
KVINNA HORA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0