På lördag, på lördag, på lördag...

Good evening everyhopa!
Trötta? Inte? Jag är astrött. (haha nu kom jag att tänka på ikväll när lisa skulle föklara "as" och började med att definera det som "ett fulare ord för rumpa och som man kan säga framför ett ord för att göra det starkare!" (typ astrött). Naturligtvis tänkte jag på skit, så vi fick inga poäng.)

Jag har gjort ganska mycket saker idag..jag menar igår (gah, återigen samma problem igen med "idag är igår" scenariot!) Bland annat var jag i Göteborg med Josse för att direkt vid hemkomst till SKövde åka vidare till Ryd för att fira Pamela som fyllde 17 bast! Båda var underbart roliga och jag gillar alla girlz in my klass, fina flickor<3

I götet hittade jag en fin tröja från Monki, kanskevisarersenhihihi, och en underbarälskadjättefinbästivärlden(pappabetaladensnela?) poncho för 699 på Rut m. flera. Naturligtvis är spårvagnen som skulle ha tagit oss till Prinsgatan cp så det hela slutar med att vi får åka ca 45 minuter spårvagn helt i onödan och knappt får sittplatser på tåget hem. Så jag hann inte köpa den, ponchon alltså. Det får bli ett senare projekt i Stockholm!

Nu är jag dötrött, så nu ska jag sova. Imorgon blir det brunch med Gabriella och sen plugg och därefter Morden in Midsomer med Iris.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0