Opportunity

Jag älskar musik, utan den skulle jag inte klara mig. Det är som en drog, den tar mig igenom vardagen och hjälper mig slappna av, hjälper mig att bearbeta svåra tankar och känslor. Negtiva bieffekter är väl att jag drömmer mig bort när jag egentligen borde göra viktigare saker, som att plugga matte till exempel.

Men är det viktigare att ta sig igenom skolan än vad det är att ta sig igenom livet? Tankeställare.

Sneaky peak på bridesmade fotosession



Jag vet inte dina avsikter.
Jag vill tro dig väl, jag vill vara naiv, jag vill bara vara lyckligt oveteande förhelvete!
Det gör inte lika ont som att inse sanningen, please blindfold me and take me in your arms.
Om det vore så lätt, jag är väl helt enkelt för medveten för mitt eget bästa.
Jag ser stoppskylten i ögonvrån, jag hör varningssignalerna ljuda.
Ibland önskar jag att jag var blind och döv.
För det är ju så mycket enklare att bara släppa taget och förlita sig på en lögn.

Kommentarer
Postat av: Lisa

snyggbyan! :)

musik är bara helt underbart! <3

2009-09-20 @ 21:41:14
URL: http://lisas.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0