Matfestivalen dag 2

Holla, cathing up am I.
Matfestivalen dag två, sammanfattning hämtad från min bdb då jag är för lat att skriva en helt ny (a)

Lördag:


På schemat stod förfest@Lisas place och bandspelning, men cp-molnet var av annan åsikt vilket resulterade i att allting sket sig. Ingen bil;ingen skjuts, men pappa mufasa var snäll katt och skjutsade mig på Mc:n in till Gabriella aka gay Girl. Tillsammans for vi till superjuicens land och efter egna kreationer och upptäckten av det faktum att min mobil var glömd hemma var vi nere i stan och mötte upp broes & hoes. Därefter smet vi vidare till nästa toalettbesök, på vår resa träffade vi forna vänner varav några jag aldrig kommer att kunna definera.


I rond 2 träffade vi Frida efter ett karusellbesök och återföreningen blev vild. Kyrkogården nästa och därefter kaos, borttappad flicka blir återfunnen vid spelningarna som jag och Frida köttar sönder i publiken<3 Vi dissar skjuts för mera äventyr, och Gabriella och jag går på upptäcksfärd i parken där vi möter the wicked witch of east och hennes fucked up monkey. Vi lägger snabbt benen på ryggen och tack vare en skicklig undanmanöver så undkommer vi med livet i behåll. Vi träffar även Pingu och hans följeslagare, gitarrtrion som underhåller folket och därefter hittar vi Fisk Elin och Frida som har gått och gömt sig med sina pojkar. Sockervadden kallar på mig, jag kirrar den och därefter ska vi söka efter landet där man böjer bananerna. Bananerna var slut och vi träffar återigen Pingu-klubbens anhängare som får nästan halva min sockervadd. Fisk Elin försvinner spårlöst och kvar blir jag och Gabriella i norrmännens sten-sax-papir spel. Vi segrar och äter thaimat och korv, hittar allsångarna och joinar dem. Efter ett tag luktar det slentrian och vi gittar därifrån för att avsluta vårt mission ala "specialremmen". Vi  hittar old friends of Gääb som vi står och tjatar med, vilket leder oss till Rond 3.


I den försvinner vi spårlöst i natten på en kundvagnsfärd hem till Poolägaren, vi firar med ölande och nattdopp varpå vi råkar störa den slumrande mammadraken som hotar med totalförstörelse om vi
inte illa kvickt shuts our pieholes. Vi lyder och avancerar till Tvsoffan i källaren varpå jag däckar och vaknar upp i slutet av historien som jag fick återberättad senare. Jag och Gabriella åker hem till henne fyra timmar senare vid halv elva där vi dör ett tag varpå vi går igenom helgens bravader samtidigt som vi fyller magarna med iste och blåbärspaj.

 

Det här var lätt den bästa matfestivalen hittills, tack alla underbara fina människor som har gjorde min helg <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0