Laugh 'n' a ½

En helt vanlig måndag.
En helt vanlig kall måndag, fram med vinterjackan säger jag bara! Fick tillbaka psykologiprovet - nöjdtjej_92 - redovisade min bildkreation på Foto a - Tweed Gunnar var faktiskt ganska schysst - åt mat i matsalen - fick min curse bekräftad á la hårstrån i maten.

You know, en helt vanlig måndag.
Något som var en glädjehöjare var efter skolan när jag fick träffa Frida och Elin, myste/fikade på Pims med BurrFrida och gick sen och inhandlade både nödvändiga och onödiga saker.
Fast egentligen var de alla nödvändiga, inköpen that is, för..jag ville ha dem!

*Furry benvärmare (låve<3)
*Svart halsduk (nödvändigt!)
*svart mössa (nödvändigt I tell you!)
*T-zone (y)

Och fortfarande har jag så mycket kvar som jag vill ha </3
Tur att studiebidraget trillar in om någon dag *katching!*


Det är nu jag borde säga det vanliga "nu ska jag plugga matte, mors", men det tänker jag inte göra.
Varför inte?
JAG ÄR KLAR MED MATTELÄXAN REDAN SUCKEEERS!

Fuck yay!
Fuck nej!
Fuck hej(då).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0