Ignorance

Tillbaka igen!
Kvällen började på Valhall. Jag, Tove, Lisa + kompis och Gabriella kollade på Wallpaper Avenue tills de spelat klart och jag tyckte de var riktigt bra faktiskt, tummen upp. Efter att evenemanget var avslutat drog jag och Tove vidare till Pims där jag tog en Caffe Dumle + nachos som vi delade på, mumma. Well, sen då? Vi satt och snackade, hälsade på folk som strögade förbi eller som redan satt på Pims och efter en dryg timma var det dags att bege sig mot resecentrum igen. Busschauffören var damp och glömde släppa av Tove på hennes hållplats, så broder Hannes gjorde en insats och vrålade till "ÖH! Nu glömde du stanna va?!" varpå han stannade. Power. Men seriöst, ofta han inte stannar? Och det fula var att konversationen på ett ungeför såg ut såhär:

Tove trycker i god tid på stoppknappen och reser sig, busschauffören åker förbi hållplatsen ändå.
Tove: Men..jag skulle ju av!
Hannes: ÖH! SKULLE DU INTE STANNA DÄR ELLER?!
Busschauffören: Jaha, du ville av där?

NO SHIT?

Hursomhelst, det har varit en kanonkväll. Imorgon har jag en lektion (idrott) och sen ska hela klassen någonstans och greja. Tydligen är det i stil med Baltazar, jag vet inte vad jag ska tycka men vadsomhelst framför en fredag med kemi, matte och fysik.

Godnatt alla hoes and bro's!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0