Hamlet afternoon

Idag har varit min sjukdag. Jag har haft lite halvpanik eftersom Hamlet ska vara utläst tills på tisdag + en helvetes massa instuderingsfrågor, och gissa hur långt jag hade kommit när jag började idag? Typ 5 sidor, yay..
Men sen tog jag mig i kragen, tog en våffla, tog en cigarett, tog min mobil, tog en katt och satte mig under vindruvsklasarna i växthuset och läste ut hela. Jag kan kicka ass när jag bara vill, belive in me.

Tråkigt nog kunde jag varken träffa Iris som jag har så mycket att ta igen med, och inte heller Gabriella som är min äslakde gay cat, så det har varit tråkigt. Jag kompenserade genom att fixa mitt hår á la the 50s, det gjorde mig lite gladare. 

Min mobil är cp. Den ville inte ladda inatt när jag laddade den, och jag som till och med hade satt en tofs på den eftersom den glappar! Fuck it, jag ska stampa på den. Eller be pappa köra över den med bilen, eller varför nte tvätta den i tvättmaskinen? Han är bra på båda, h3h3.

Imorgon står fika med mina två drillzgirlz + Italienåterträff på schemat.
Men jag kanske måste avboka, cuz I'm not feeling well T_T

Min vecka:
Negativt: Springa på idrotten på fredag. Två prov i veckan. Fet spanska läxa.
Positivt: Missar springa på fredag pga stockholm, får göra matteprovet tidigt på fredagsmogonen så jag missar det inte (yay!) och sist men absolut inte minst...STOCKHOLM MED GAY!

Fucking awesome! Jag peppar istället för deppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0