Fuckno

Varför kan inte min dator bara samarbeta med mig? För att inte tala om mitt trådlösa tangentbord som har en förkärlek till att hoppa över bokstäver så att jag framstår som en analfabet, eller varför inte nämna min trådlösa datormus som frossar på batterier? Elektronik, elektronik. Framför er väljer jag döden på en spik.

För att rimma till det hela lite.

Idag har jag hjälpt farsgubben med att lasta virke och jag har betalat av drygt 400 kr på min skuld till priset av ett ruttet humör. You know, när man till slut får ont i ryggen och alla brädor tycks vilja fälla dig och det enda du vill göra är att ta varenda brädjävel och slänga åthelvete. Tur att det är söndag, då är det okej att gå omkring som en sur zombie men flötigt hår. Nu ska jag snart fortsätta med mitt mattepluggande, klockan är 22.40 men den känns som 24.00.

Det är väl då jag kommer komma i säng, I hope.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0