Disconnected

Phu, idag har varit en jobbig dag. Den har gått relativt smärtfritt, men uschfyfan vad flötig jag kände mig idag. Inte blev det bättre av att vädret senare slog om från ruggigt till soligt och att min mysklädsel med tjocktröja då visade sig vara helt fel. Varför kan inte vädret bara vara sådär fint höstigt som det SKA vara på hösten!? Ska det vara så jävla svårt att följa årstiderna, huh? Just nu vet man ju inte hur man ska klä sig, jobbigt.

Och nu nös jag två gånger med bara för det. Ok nu kom en till, tre gånger!
4 gånger, gah!

Fikade med Tove en snabbis i stan med förut, trevligt! Imorgon står Gay girl på listan och eventuellt byte av min våffeltång som blir så fruktansvärt varm att man knappt kan hålla i den. Sen ska jag kirra en inpackning till håret med, slitet är det.

Det låter väl bra? Nu ska jag hardcore-plugga.
Küss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0