Better days

Idag är Tove sjuk och jag står handfallen; vadfan ska jag göra!?
Bleh, det är så surt när saker inte går som man tänkt sig, speciellt saker som man sett fram emot ett tag. Men jag slänger ändå ut en kryapådig-puss till dig Tove, i ett kuvert med en kyssmun på!


Jag funderar på att städa rummet som är på gränsen till obeboeligt, dammet under soffan har börjat utveckla huggtänder nu så jag antar att det är dags för en dammsugning. Sen borde jag plugga matte och psykologi, men ikväll då? Jag är lite sugen på att göra något kul ändå, Pims kanske? Hm.
Så om jag lägger upp det såhär:

1. Städa rummet
2. Plugga matte
3. Övningsköra (hoppas!)
4. Göra något kul

Hehe jo men varför inte
Off to förvrkling av min lista
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0