Wasted

Yet another weekend has passed by. Lixom bara sådär utan att jag direkt märkte det. Om några minuter kommer det att vara fredag igen typ. Och då kommer jag slipa golvet i mitt blivande rum med en monstermaskin, och förhoppningsvis kommer väggarna vara färdigmålade med grundfärgen så att jag kan börja med dekoren.

Jag var ute och gick förut, att gå fort med adrenalinmusik dunkandes i öronen mitt i natten är bland det bästa jag vet. Jag har gjort en egen runda nu på ca 6 km, den läskiga biten är precis i början när jag går förbi toffelversktan. Jag har alltid tyckt att den är ruskig, jag minns när jag var liten och trampade på en spik precis bakom det gamla rucklet. Jävlar vad det sved.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0