Some say

Kaotiskt.
Du har bleknat. Jag minns endast små fragment av vad vi en gång delade, eller vad jag inbillade mig att vi delade. Hur det än var så drömde jag om dig inatt, och det skakade om mig.
Kaotiskt, jag vaknade två gånger. Även fast sängen var den skönaste jag någonsin sovit i, även fast kudden var så mjuk att det gjorde ont och även fast täcket var så underbart varmt, så vaknade jag två gånger för att sedan somna om och fortsätta där drömmen slutade. Även fast det är lättare nu så hatar jag det faktum att jag lärde känna dig i slutet, precis innan allt slog om och blev fel.
Jag borde ha kommit tidigare.
Jag måste lära mig att passa klockslag.
Tick tock.

Kommentarer
Postat av: asd

We live our lives in fever;

In the heat of the night you can feel so much.

But fear not, for each time we die;

We learn to live again.



- J.

2009-10-05 @ 00:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0