Onsdagkväll klockan halv sju

Bleh, jag måste göra en ny header. Och jag har tröttnat på mitt bloggnamn, skaffa ny blogg? Som inte är felstavad, det vore ju lixom ett plus i kanten.
Idag är det 200 dagar kvar tills jag fyller 18, woho! Jag borde tapetsera hela skolan i post-it lappar med texten "200 dagar kvar!" så att alla misstar mig för en blivande student med helt skruvat sinne för matematik, om studenten inte är den 3 maj dvs.
Idag har det varit så fruktansvärt kallt att jag nästan och nära på förfrusit diverse kroppsdelar, men eftersom Tove hittade mina vantar så överlevde jag, om så på håret. Nu sitter jag hos gay girl och ska plugga matte. Om en timme börjar magdansen.
Bo.

Kommentarer
Postat av: Louise, "from the parallellklass" ;)

Tycker vekrligen jättmkt om din blogg, man blir toppenglad av den! :D (länkar min blogg även om jag typ har slutat använda den..) :P <3

2009-10-21 @ 19:10:24
URL: http://louisebreman.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag tycker ditt bloggnamn är helhäftigt och verkligen du! Mitt däremot... men kan inte komma på nåt bättre:P

2009-10-21 @ 20:15:59
URL: http://goosebumps.blogg.se/
Postat av: Queen of spades

Louise from the paralellklass: jag tackar och bockar :D åh, den ska jag spana in direkt :G



Lovisa: det värmer här i kylan, men jag grämer mig över att det är felstavat :P haha jag tycker ditt namn är så du på något sätt jag med! goosebumps=lovisa ;)

2009-10-21 @ 20:41:20
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0