Korsögd

Mina ögon går i kors, saliven rinner ur mungipan och jag gäspar konstant; jag är så jävla trött! Hela veckan har gått ut på att plugga mer eller mindre, tack vare det där förbaskade fysik provet på onaturligt många kapitel som jag har på fredag! Imorgon har jag även ett spanskaprov som kommer innehålla "lite gott och blandat" vilket jag tolkar som min egen dödsdom serverad på ett papper. Fyfan, roligare saker hade jag kunnat tänka mig, som till exempel att ha ett liv? Det vore ju inte så dumt menar jag.

Btw så har jag bestämt mig; jag ska skaffa en ny blogg! Men det sker först om 6 månader på grund av en otroligt klumpig insats från min sida *cut*.

Jaja, vi har alla våra motgångar. Nu fortsätter plugget, hey ho lets go..gaahhh, fuck this shit!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

här får du en kul kommentar att skratta över om du minns!



HELGENSVARJA!

2009-10-21 @ 22:50:25
Postat av: Queen of spades

hahahahaha fan vad läskigt, jag tänkte på det för några minuter sedan!

2009-10-22 @ 19:59:29
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0