Jag vill va med dig

Sitter och lyssar på min kusin Erik för tillfället på myspace, killen har talang (y)
http://www.myspace.com/derkidmusic

Kom hem från Göteborg för några timmar sedan, jag åkte ju dit med Gay Girl i fredags och sov hos Cissi tills idag, underbar helg<3 Hittade en massa fint så jag är nöjdtjej_katt nu, plus att min tröja är klar! Hittade äntligen en röd tajt tunika som jag kan ha på halloween, jag har letat som en ganing! Köpte läderband och tyg från Panduro så att jag kunde fixa till den, så nu har den korsett snörning i ryggen, epic! Förutom det köpte jag lite kläder och två kort från Buttericks med pinuppor på, och en cigaretthållare från en tobaksaffär på centralen. Den är dock relativt kort, så min search för en lång á la Cruella De Vil continues..



Uppmärksamma gärna att jag för det första inte ska ha en ljusblå cigaretthållare (black is the nya ljusblå), att jag för det andra inte röker rosa cigaretter, att jag för det tredje inte är kedjerökare och att jag för det fjärde inte spyr ur mig såna gula giftmoln som Cruella gör. De är som sirap, man vill lixom skära i dem med en brödkniv...cut cut. Jag ville bara informera om detta då jag tyckte det var något som kanske skulle skaka om er bild av mig, jag är ju egentligen en så ordningsam och ordentlig flicka_92. Host.

Jag funderar på om jag ska gå ut och gå, men jag orkar inte det nu så jag kör på långrunda imorgon istället. Kanske hittar jag någon trevlig person som jag kan hänga med också? Jag är sugen på något kreativt..mumz!
Godnatterz alla katterz!

Kommentarer
Postat av: Gaygirl

Skräckelina af Spasmer<3

2009-10-31 @ 00:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0