I love college

Idag hände något märkligt.
Jag kom upp i hyfsad tid..och tyckte om det! Helt seriöst, jag tyckte det var skitmysigt när jag gick upp för att duscha och såg att det var alldeles kolsvart utomhus, nästan julstämning. I vanliga fall brukar jag vara död katt.

Skolan har varit halvseg, jag stör mig på att jag fortfarande inte har hittat min laddare till datorn! Efter alla lektioner var avklarade sprang jag ner på stan för att leta efter ett cigarett-etui på Backstage, men naturligtvis hade de som tillverkade dem slutat upp med det, just my luck. Men killen i kassan var snäll och skrev upp en hemsida som jag ska kolla in nu, härlig dialekt hade han med. Tummen upp!

Jag köpte en primer och min efterlängtade ögonskugga "Bronze" från MUS och hjälpte bror och hans flamma Emma att bära matkassar upp till deras nyalägenhet som de btw har flyttat in i nu. Officiellt.
Damn, hans rum ska snart bli mitt! Mohahaha..ha. Fikade en snabbis med Iris och Emma innan jag mötte upp dem, det var så längesen vi gjorde något liknande så det var jättekul!

Well. Stannade kvar i brors och Emmas lägenhet ett tag. Jag gjorde kladdkaka som vi fick äta ur glas eftersom de inte hade några tallrikar (hahaha) och efter ett tag joinade Kim oss. Vi spelade guitar hero tills mor kom förbi och droppade av lite nödvändigheter innan det var dags för henne och mig att åka hem. Väl hemma är jag promenadsugen, såpass att jag tar en längre runda på kanske 5-6 km? Lovely, ikväll var det stjärnklart med.

Ett annat plus är att jag äntligen har fått lån sista Twilight-boken av Emma, I can feel sträckläsning på g!
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0