Foxy lady

Nu är jag klar! WOOOOOOOO min foxy dräkt för imorgon är finished! Hur den blev? Pics kommer imorgon, men jävlar vad nöjd jag är, happyface_räv_tjej!

Nu sitter jag och bestämmer smink, ska röjja upp på rummet efteråt och sen plugga en del. Blev chockad när jag insåg att klockan bara var tio i nio, hela kvällen på mig typ bah!

Igår var jag i Gbg med Josse, det var mys á la pys. Vi gick ut fel väg på McDonalds och hittade en jättesöt affär med världens godaste handkräm, så dit ska vi inför Julen. Vi hittade även mina fangs på Buttericks, lite dyrare än vad jag hade trott men dom slutade som köpta ändå. Smakar det så kostar det and such..yeah.

Lite halvstressat inägg men vad göra när adrenalinet pumpar i kroppen och spiten står på trappan?!
Nuså, I'm off.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0