Feuer frei

Vi åkte aldrig till Alingsås, Gabriella och moi. Efter några telefonsamtal stod det klart att det var inställt och framflyttat tills nästa Torsdag istället. Kul. "Vad göra?" tänkte vi, vred på huvudet och upptäckte att vi stod precis utanför Pims. So why not? Vår gaytime spenderades där istället, och med tanke på vädret kände jag att jag inte hade velat vara någon annanstans en sunkig torsdagseftermiddag som denna.

Imorgon ska jag skola mig, sen ska jag bussa mig hemåt för att plugga fysik och se på Bleach (det lönar sig att spara avsnitt!). Senare på kvällen ska jag dö i min säng så att jag kan komma upp på lördagen, för då ska jag och Tove till Göteborg.

Mumz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0