Fat lip

I dont want to waste my time
Become aother casualty of society.
I'll never fall in line
Become another victim of your conformity
And back down.

Jag har så mycket jag vill göra just nu, men det känns som om jag sitter fast och trampar på samma ställe. Jag vill ut, bort... så långt bort från all skit som jag är så jävla trött på. Jag har funderat flera gånger på vad det är som håller kvar mig, och i ärlighetens namn har jag inget bra svar. Självklart förgyller mina fina vänner min vardag, och självklart bidrar min familj till trygghet, men förutom det är jag inte särskilt keen on att stanna kvar här.

Jag vet inte, det känns bara som att jag behöver luftombyte. Jag behöver vidga mina vyer och söka efter nektarn någon annanstans än här. För om jag ska vara ärlig, så tror jag inte att jag har något mer att hämta i Sverige på ett tag. London calling..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0