Walk in dark(ness)

Idag kom jag ur sängen först vid två. Det känns nästan pinsamt att erkänna, men jag skyller på att mina batterier behövde laddas bigtime. Dock har jag trots min sena uppgång lyckats uträtta flera av sakerna på min "att göra" lista (hehe jag är ett riktigt list-freak) så det feels good, alright.

Några av sakerna på listan som jag gjort hittills är att baka pepparkakor, plugga och tvätta. Återstående är att promenera, plugga mer och läsa Oliver Twist.
Helt okej tycker jag, men imorgon ska jag gå upp vid tio-elva haha. Nu blir det promenad! Imorgon väntar Tori Baby på mig i stan, we´ve got some catching up to do!

Update:
Vill åka skridskor!
Några gamla bilder på mig och Tori från förra vintern. Vi bestämde oss för att helt out of nowhere dra fram grillorna och åka upp till billingehus, haha underbara tider<3





Good times!

Kommentarer
Postat av: Niki

Du får gärna ta med mig upp och åka lite skridskor någon gång :D

2009-11-17 @ 14:41:10
URL: http://niicc.blogg.se/
Postat av: Queen of spades

Niki: Det skulle vara jättekul! :D

2009-11-17 @ 22:00:13
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0