Videophone

Det var ett tag sen jag skrev ser jag, men what to do? Skrivlusten kommer när den kommer, den går inte att beställa.
Min helg har varit en blanding av röjj och extreme home_slappning, ett kombo jag finner fullständigt lysande. Igår följde jag tillslut med på fest med Gabriella och C:o. Vi tog taxi dit, som ena riktiga pimps, och vår chaufför var en riktig pimp han med. Men priset var inte pimp. 111 kr för typ någon kilometer? Yeah I know, vem sa att taxi var billigt? Nobody, men jag får klaga ändå eftersom det är hutlöst dyrt! Haha kan det inte finnas häst och vagn taxi istället? Hade varit så mycket coolare, billigare och dessutom miljövänligare. Havremoppar ftw!

Vi went party hard och kvällens låt var definitivt Sexy Bitch, även om det förekom allt från Aqua till The Hives. Mitt cigg-munstycke, á la en kort modell av Cruella De Vils cigaretthållare, var otroligt uppskattat och jag var snäll tjej och bjöd runt det lite. Kvällens erfarenhet: Ha koll på dina grejer. Denna gången var det Gay Girls jacka som blev stulen, förra gången var det min sprit. Hur svårt är det att skilja på "mitt och ditt" kan man ju fråga sig. Well, innan den fasliga upptäcken dansade vi i soffan, folk la sig på golvet och fylle breakdanceade och alla var på topp. Vi fick även besök av farbror polisen, någon sa att det gällde en anmälan pga slagsmål in da house men min gissning är att polisen kände av the party pepp, som var på en så hög nivå att den antagligen läckte ut några kilometer, och ville ha ett svepskäl för att joina. Sen blev allt lite kaotiskt och jag tog min hemfärd i egna händer och ringde daddy dj (haha fan vad sur jag var på slutet, trött oh jävlig). Eftersom mitt lokalsinne suger kunde jag inte beskriva vägen till huset, så jag fick hitta bästa närmaste "landmärke", vilket i detta fall var Lidl. Haha, jag fick order om att följa vägen åt vänster tills stora vägen, för att därefter ta till vänster igen och följa den tills jag kom till Lidl. Istället genar jag över en asfaltsväg eftersom jag såg cementa och tänkte "fuck it, det där är säkert smidigare". Naturligtvis var det hål i asfalten och mina klackar var inte det bästa för denna terräng, så efter många fula ord och gester så tog jag av mig dom och gick barfota tills vägen ville samarbeta igen. Sen hittade jag tillslut vägen till Statoil där pappa väntade. Crazy night!

Idag har jag varit död katt och halvsovit hela dagen. Nu ska jag städa rummet lite och plugga fysik. Imorgon åker jag på Paramore. Happyface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0