Sweet dreams

Nattinlägg igen!
Första dagen i skolan passerade relativt smärtfritt. Jag och min psykologigrupp gjorde klart det sista på vår inlämningsuppgift, som nu ligger inskickad och klar på fronter, skönt I say - nu har jag bara kemiprovet på fredag och engelska provet imorgon kvar.

Helt ärligt tycker jag inte att vi har mycket kvar efter det. Två prov den här veckan, ett biologiprov nästa vecka och sen ett spanska prov efter det, plus en stor inlämning i svenskan. Och ett nationellt prov i matte c. Sen är det jullov!

Så sammanfattningsvis har jag 5 prov och en inlämning kvar innan jag kan pusta ut över jullovet och ägna mig åt diverse juliga saker som att åka skridskor och baka pepparkakor. Inte illa, inte illa.

Idag har jag spenderat eftermiddagen (som nu seems like evening) med min bästa Burra aka Frida. Vi gick en snabbis på stan eftersom Frida redan hade spenderat alltför lång tid där i väntan på mig. Inne på makeup store dreglade vi ner diverse produkter innan vi pallrade oss till pims för en kväll av mys och snack. Besviken är jag på deras Caffe Dumle, kunskapen om hur den skall blandas håller på att gå förlorad! Först beställde jag och Frida en var, och då hade de i fruktans mycket smaksättning så att det kändes som att dricka sirap. Jag klagade på detta och fick en ny, men istället för att minska på smaksättningen (som var boven i dramat) så häller de istället i mer kaffe och drar ut på mjölken så att det blir för sött OCH för beskt..vilket kanske inte går ihop, men det var den Dumlen jag fick idag..besvikelse.

Förut tänkte jag promenera, men jag orkar inte det nu. Planen för resten av kvällen är att plugga engelska och äta min sista penicillin tablett för dagen. Helt ok.


Kommentarer
Postat av: fridisen, din burra<3

alltså jävla folk och inte kunna göra en endaste café dumle rätt liksom! ;) nästa gång, då jävlar ! <3

2009-11-10 @ 16:41:19
Postat av: Lisa

kaffedumle ;G;GG;G;G <3

2009-11-11 @ 20:02:23
URL: http://kaffedumle.blogg.se/
Postat av: Queen of spades

Porris, vi ska öppna eget :G<3

Burra: nästa gång så fan i helvete om dom ger oss sirap! :(<3

2009-11-12 @ 01:27:58
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0