Lost

Jag är full av adrenalin. Jag vill ut och gå, snabbt och med långa steg. Men jag är vingklippt! Jag är en tjej, full med adrenalin och halsfluss, what to do? Risken finns att jag halvt kollapsar mitt på vägen, att jag svimmar och faller ner i ösan eller att jag svettas sönder och dör av vätskebrist.

Men vad vore livet utan lite risktagande huh?

Just nu, just idag,
just i denna sekund
har jag just, just jag fått nog
Jag ska lämna denna hålan
med blåljusen på

Jag ska långt, så långt bort som det går

Så känner jag ibland. Det hjälper att gå, för då känns det som om jag redan är påväg. Det faktum som säger att det minst är två år kvar känns lite mer..avlägset.

Kommentarer
Postat av: fridisen, din burra<3

jag tycker absolut inte du ska gå ut och gå om du är halsflussarn själv lilla snuttan! men imorgon får du träffa miggg då blir du en frisk och en glad tjej :) vi ska gå på stan och snacka skit som jag sa till mor min :) pussssiisss*

2009-11-08 @ 21:17:46
Postat av: lisa

pencillinbyan :D

det är härligt att ha dig tillbaka i skolan :D <3

2009-11-09 @ 16:07:37
URL: http://kaffedumle.blogg.se/
Postat av: Queen of spades

Porris: Det kändes bra att vara tillbaka :D<3



Burra: idag var mys, och du ska bo hos mig inom kort :)

2009-11-10 @ 00:08:34
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0