Infected

Biologin äter upp mig, men jag klagar inte. Jag var dum nog att dygna härom natten, så när klockan slog sju och jag skulle göra iordning mig för skolan så började allting snurra. Haha jag är så pantad! Mamma blev i vilket fall förskräckt när hon såg min klena uppenbarelse i köket när hon kom ner för att äta frukost, och det dröjde inte länge innan jag blev skickad i säng igen. Pappa var snäll kuse och ringde min lärare och förklarade situationen (hon får så mycket creds för den våg av sympati som hon skickade åt mitt håll!) och nu kommer jag förhoppningsvis att göra provet imorgon istället. Helt ok, jag tackar världen för min snälla biologi lärare.

Nu ska jag snart dra ner och fortsätta, än är jag inte klar! Med kaffet och katten som enda sällskap i natten tar jag tag i mitt liv, woah. Imorgon är det kulturdagen, vi ska lyssna på någon författare. Men jag tror att de flesta kommer till skolan, prickar av sig för att sedan fly sin kos. Men vad vet jag, kanske dagens ungdomar helt plötsligt har fått ökat intresse för skolan och kunskapen den erbjuder? Eller kanske inte, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0