Did it again

Hola!
Idag fick jag som sagt äntligen och finally min efterlängtade Tori-time! Efter att ha panikat ihop en fungerande outfit (naturligtvis var det hål i tröjan som jag fick laga) och skyndat till bussen kom jag fram till stan där jag och Tori möttes upp vid Sandtorget. Eller tättare sagt, Tori plockade upp mig i sin racerbil och tillsammans bräsade vi iväg mot Gengåvan, där dagens utbud var dåligt att vi begav oss till Elins Esplanad (som det så fnt heter nu) och köpte underkläder på Gina istället. Resten av tiden spenderade vi på Pims, allas vårt hak, där vi snackade om allt som behövde snackas om..så att säga. Mucho lovo på dagen yao! Men inte så stora mellanrum mellan att vi ses! Tack för en underbar kväll hjärtat!

När jag kom hem gick jag direkt ut på en promenad eftersom samvetet gjorde mig påmind om den extremt söta Caffe Dumlen jag slukat några timmar tidigare, för att inte tala om Nachotallriken. Så det blev en långpromenad! Tog till och med ett extravarv runt Ulvåker eftersom jag går ganska fort, och just när jag kom till korsningen som leder hem till mig (om man går rakt fram) så kommer det ut två människor och tar just den vägen. De går sakta och det är becksvart, så för att undvika samtliga "hej jag hörs ingenting men jag går så fort att jag förmodligen kommer komma upp precis bakom er och skrämma slag på er när jag ska gå förbi" - draman så tog jag som sagt ett extravarv. Hehe, onödigt kanske, men just såna där tillfällen där man möter folk under sin "alone time" undviker jag gärna. Jag är nog väldigt svensk av mig där, I guess.

På vägen tillbaka hämtade jag upp de båda cyklarna jag ställt vid busshållplatsen. Varför två cyklar då? Jo, först cyklade jag dit den ena en gång när jag skulle till bussen, sen hann jag inte hämta hem den innan jag skulle till bussen nästa gång (idag) så det hela slutade med att båda cyklarna stod där och förfrös. Haha om pappa hade vetat om detta hade han nog suckat åt mig, de hade ju trots allt kunnat bli stulna. Men är man som jag och får skjuts hem av mamma efter ett stadsbesök så är man!

Nu ska jag plugga biologi! Hela natten, oj vad kul jag kommer ha.
Julpussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0