Belly dance

Nu är det torsdag, imorgon är det fredag och då skriver jag kemi prov på idrotten. Gah, jag vet inte vad jag anser om det, men nu när jag erhållit lite svar från Jenz_kemi special edition så känner jag mig betydligt lugnare. Han ska få en pepparkaka med ett hemligt motiv på posten som tack!

Jag var duktig tjej och gick på magdansen ikväll, där vi gjorde upptäcken att min överdel inte alls är broken utan faktiskt helt perfekt! Ingen mer säkerhetsnål, woo! Anledningen till att jag trodde den var trasig var att säkerhetsnålen som fungerat som spänne fanns med från början, så jag bara antog att de riktiga spännena var trasiga. Därefter har jag tampats med denna fruktansvärda och rostiga säkerhetsnål som inte gjort annat än spridit pest och pina, men nu är den borta!

Jag masade mig även ner mot stadsbiblioteket efter skolan, och hör och häpna; jag pluggade! Fysik uppgifterna är klara! Be proud tack. Jag har fått min uppgift nu till öppet hus på lördag; vägvisare. Haha inget labbande för mig inte, woh! Och jag fick det tidiga passet, så nu slipper jag undan tidigt which makes me go happyface. Resten av dagen kommer att spenderas med Frida burra, det kan inte bli bättre.

Nu ska jag 1. Öva igenom dansen 2. Nattfix 3. Sova och plugga

Sounds good aight? Godnatt alla katter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0