24 hours

Jag tror helt ärligt att jag måste dygna ikväll. Imorgon har jag biologi prov på genetiken, och som så många andra i min klass har jag tappat motivationen pga alla andra prov i haft den senaste tiden. Och det får jag ta igen nu, haha fan vad arg jag är på mig själv som inte började plugga tidigare! Men men, nu är det som det är. Har jag tur får jag kanske två timmars sömn ändå, but who knows. Att dygna är inte helt orealistiskt som det ser ut nu i alla fall.

Mitt kaffe står och puttrar till sig och det är bara jag som är vaken. Det är riktigt mysigt egentligen, och att det luktar glögg i hela huset bidrar bara ännu mer till jul/mys faktorn. Så egentligen är det inte så tokigt just nu ändå.

Mer plugg, howdy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0