Stabil

Jag känner mig verkligen stabil. Vid halv nio tiden bestämde jag mig för att ta en powernap, så att jag skulle kunna orka plugga senare. Jag skulle bara sova till nio, och jag minns att jag stängde av väckarklockan för att sedan ändra den till halv tio istället för att gå upp, jag var sjukt trött och tänkte att en halvtimma extra kunde inte skada.

HALVTIMMAR KAN SKADA!

Jag vaknar upp och känner mig mör, på ett sätt som en som har sovit några timmar kan känna sig. Jag får panik och tittar ut; det är becksvart. Paniken stegrar sig och jag tittar på klockan och dör. Den är tio över två!
Varför kan jag aldrig ta powernaps utan att det ska gå snett?! Jag flyger upp ur sängen och försöker fundera ut en lösning. Vad är anledningen till min ångest undrar ni kanske? Jo, från 08.00.11.00 idag har jag kursprov i spanska, inte bra!
Så nu har jag suttit sen två och pluggat, nu känns läget lite bättre.
Som tur är slutar vi direkt efter kursprovet så då ska jag dra någonstans och sova. Senare ska jag in till stan igen och träffa Iris, utvilad och fresh fresh fresh.
Men jag måste verkligen hitta ett sätt att powernapa utan att bli Törnrosa, god damn it!



Nu ska jag fortsätta plugga.
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0