Miss You

Holla atcha boy!
Ursäkta för min dåliga uppdatering, men föregående vecka har varit min sjuk vecka, jag har haft feber i stort sett varje dag. Inte likt mig! Jag är nästan aldrig sjuk, bara trött. Senast jag hade feber var flera år sedan, så ni förstår säkert min förvåning när tempen visade på 39 grader. Fats jag hade tur i oturen, jag förlorade bara tre dagar i skolan eftersom torsdag-fredag var lovdagar. Alltid något.

Just nu sitter jag och jag gjort the final rättning of doom på min svenska inlämning som jag ska lämna in imorgon. Eller så mailar jag den, hmm..
Jag ska även ta mig i kragen och skriva klart min redovisning i samma ämne även om jag tvivlar på att jag kan hålla den den här veckan eftersom jag låter som kalle anka. Men man kan ju hoppas.

Jag genomgår en kris just nu. Jag har inte haft socialt umgänge på en hel vecka, förstår ni hur det känns!? Och jag som hade så underara planer, nu får jag planera om allt. För jag är nästan frisk. Jag vill ut och hitta på jävligheter!

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0