Kullenfeztivalen!

Tjena!
Kom ganska nyligen hem från en SJUKT underbar kväll i Skara (haha tro det eller ej). Efter mycket cep och knep så funkade vår plan med att först förfesta i fridas pappas lägenhet för att sedan ta bussen till Skara för att dra på kullenfestivalen. Elli och jag tvivlade en aning på att vår sprit skulle räcka, men fan jag var i partymode hela kvällen och hon likaså, helt perfekt! Bussen var såklart knökad, men vi fann vår plats i mitten, ostadiga och glada. Träffade skönt folk på bussen, gay girl och michelle bland annat :G När vi kom fram bänkade vi oss och jag fick äntligen veckans efterlängtade cigg. Jag har nog aldrig rökt så som jag gjorde ikväll, ett helt paket är nästan veck! Dock bjöd jag runt lite med, så min bedömning av hur fort ett paket skulle ta slut var korrekt. Tur att jag köpte två. Banden avlöste varandra, men det var ingen som vi direkt kollade på. Förutom Lasse Lindh! Fyfan vad jag älskar lyckade konserter med skönt folk, stämningen var fuckin' greit! Innan vi kollade på Lasse strosade vi bara runt lite, träffade vänner och kissade i buskar.

Min kväll avslutades med att bli upphämtad vid Axvalla travbana av bror och Jens för att sedan åka hem till Louise ett tag. Bästa på bussen var när jag såg en kille som var snuskigt lik en gammal konfapolare till mig, så självklart frågar jag om han heter Rickard. Men icke, sen låtsas han blänga surt på mig resten av resan då alla har börjat kalla honom för Rikard, skön kille. Efter "eftersnacket"? "efterchillet"? I Axvall så drog Jag, bror och Emma vidare. Fick två sköna killar med i bilen på vägen hem, helt spårade and that's how I like it! Ett kort besök på Max följde, fast Briggner hade redan slutat jobba när vi kom. Vi åkte dit i onödan alltså, damn him!

Sammanfattningsvis så var det som sagt en toppenkväll, längtar till nästa!
Imorgon åker jag med musikskolan till Norge, fett!
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0