Gäbie girl is my girl

Godmorgon!
Vaknade upp för inte så länge sen här hos my gay girl, jag kunde inte behärska mig igår utan slaggade över hos henne :G
Det blev även schtek på solariumet, men även mycket annat. Bland annat biljard på norma vilket var ganska otippat. Eller var det? Hehe nu fnissar jag. 
Vi strögade runt i wonder land ett tag med, det är verkligen som en helt annan värld på natten. Sista tiden innan vi drog oss hemåt tillbringade vi på kyrkbussen som vi inte visste tillhörde kyrkan? Förlåt jesus, it's your buss of bless!
Anywayz, där satt vi och pratade med trevligt folk och åt chips som vi bjöd gammelpastorn på, haha vad sköna en del människor är!

Nu ska vi mumsa frukost, sen ska jag hem och sen till Götet.
Ha en bra helg! 
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0