B-day

Idag är det 364 dagar kvar tills min 18 års dag. Det ser ni här till vänster på bloggen, att ha en nedräknare är ju bara för pimp, aight? :G
Vaknade imorse av min sjönsjungade familj, varpå vi alla gick ner för att pressa tårta och kaffe. Öppnade alla presenter, det blev i stort sett skor för hela slanten vilket jag inte är det minsta besviken över. Jag menar, skor? Skor! Det behövs inte sägas mer.

Skor!

Efter "frukosten" så bar det av in till drillträningen, vi är snart klara med hela pirates of the caribbean-programmet, powah!
I'm the captain, även det är powah.
Frida kommer hit snart (powah!) och då ska vi ut och åka longboard (powah :G).

Ikväll ska vi grilla.
Powah.
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: friiiidiisen

GRATTIS BÄSTA BYSTRÖM! :D tänk att du är så stor nu, och för all del! glöm inte att sjunga "ååh jag var 17 år , lalalala "

g.gr.gra.grat.gratt.gratti.grattis;GRATTIS! <3

2009-05-03 @ 15:38:13
URL: http://fraaajds.blogg.se/
Postat av: Emma

Tack baby<3

2009-05-03 @ 23:03:28
URL: http://sugarsoakedcoffe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0