Yummy

Hello fellas, I´m back!
Helgen har varit sjukt kul, men med tanke på vem jag har spenderat den med är det ju inte så konstigt.
Fredagen var festdagen. Efter skolan mötte jag upp Frida efter att ha shoppat skor med Josse samt en ny dags creme till moi från La Classe (btw har priset höjts med 20 kr!!!!). Vi tog bussen hem till henne för att äta äta äta och rusha rusha rusha. Antagligen slog vi nytt rekord i att göra iordning oss, för vi han precis med bussen in till stan igen. Vi utnytjade tiden till att bli lite smygfulla på, tack gode gud hade vi citron til shottarna, de blev min räddning.

Inne i Skövde blev det chillcigg och inhandling av groggvirke (fanta exotic, you are my friend<3). Bussen mot Lidköping kom efter ett tag och vi armbågade oss fram till ett säte. Härlig bussturk som vet när han ska vinka, jajjemen!
Vi gick av på rätt hållplats, creds till oss! Blev upphämtade av en redig kvinna samt hennes muskitör och vår promenad började. Inom kort var vi framme och allt var chill. Helt ok, men vi drog hem igen efter ett tag.

Sammanfattning: Cigg, Sprit, Greger, Korttrick, Hål i toalettdörren och cp musik.
Jodå, det funkar.

På hemvägen gick vi till slut åt rätt håll, jag tackar jesus och moses för att jag har Frida vid min sida. Efter mycket gång och kyla nådde vi vårt mål : Skara bussstation. Tyvärr var den försenad med 30 min, så Frida bekantade sig med folket och jag höll koll.

Bussen kom, gamle farbrorn blev vår bussmate. Tills jag tröttnade och halvsov. Vilket jag inte gjorde länge, för vilka kliver inte på i Varnhem? Jo, våra älskade militärer som jag fick damp på. Fast hade det inte varit för Frida som började rycka på mig hade de inte hört mitt namn, alltså hade de inte kunnat skrika "emma, emmaaaaa" hela tiden. Älskar dig Frida <3
Men damprycket försvann, vi ägnade lite tid åt att döpa om pojkarna:

Prinsen (läskigt lik Daniel Westling!)
Grå jackan (varför han fick namnet är väl ganska uppenbart)
Luden bäbis (världens mest underbara fjun-stubb på huvvet!)
Lillen (kunde aldrig komma på hans namn!)
Random guy (haha "men det är ju jag som är random guy!")
Drygfan (läskigt lik grå jackan!)
Militären (stackarn fick fridas aggressioner all over him, heheh)

Med dessa pöjkar tillbringade vi lite tid med i Skövde, bland annat på Café bussen och med dess roliga personal.
Efter ett tag tog vi adjö och allt dampade, men eftersom vi är ying och yang så ordnade allt upp sig. På rese träffade vi på langarns pöjk och min gbg paal! Träffade även på äckliga gubben ala mamma mia som körde tafsarn.

Blä, run4yerlife_nu

Daddy cool hämtade upp oss och snart var vi hemma i T dala igen. Kul kväll<3

På lördagens schema stod långpromenad med glass och OC maraton med Öl, pizza och chips, inte helt fel!
Väl hemma idag har jag sett vidare på denna underbara serie, och nu tänkte jag plugga lite.

Hoppas eran helg varit lika kul som min!
Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha så jävla kul! :DDDD

2009-03-01 @ 22:45:21
URL: http://fraaajds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0