Work that

God eftermiddag!

Idag har jag lyckats sova fram till halv 4, skönt. Ibland måste man ladda batterierna, eller hur? Nu klarar jag mig hela nästa vecka, hehe.

Igår var det fredag och den tillbringades med Ellinor, Elin och Frida. Hänkade med Elli efter skolan och gick först lite på stan, köpte mitt nya linne <3. Tog bussen till Kss och började vår härliga promenad. Hemma hos henne så träffade jag hennes morr hund Geisha som gillade att ge mig bitchblickar, haha. Elli städade rummet och sen käkade vi innan vi drog tll Elin. Där träffade vi Frida som inte kan sluta dampa på mig, haha vi älskar varandra<3

Efter ett tag åkte vi ut till stallet där Elin har sin häst Shamira. Jag fick varaduktig och borsta och kratsa hennes hovar, samtidigt som de andra skrattade på sig för att jag stod så kul. Reeeally funny guys!

Kvällen bestod för övrigt av mycket prat och mat, Benjamin Buttons otroliga liv och kinapuffar <3 För at inte tala om Cola Zero som smakar bajs.

Idag ska jag plugga lite och sova över hos Elin, men först ska jag gå och tvätta ur min ansiktsmask samt hårinpackningen.

Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0