Work it

Det ska jag göra imorgon :G
Real hard ass träning ska det bli med Frida, men först ett besök hos frissan! Bilder kommer komma upp, om jag inte känner att jag behöver gå i kloster och ha burka. Lets hope not.

Jag tror jag kan bli klar med min samhäll ikäll! Jag har slappat lite så det kommer väl bli den vanliga läggtiden, men det är lugnt då jag föredrar det på det sättet. Har tillbringat lite tid framför tvn och i telefon med min Tori, gossip och planer inför helgen är aldrig fel!

Nu ska jag plugga vidare, imorgon blir dte även besök hos doktorn så jag slipper engelskan. 2a av 3e sprutan anti livmodershalscancer it will be, fyfan. Jag har blivit feg på senare dagar, förr skulle jag tyckt det var jättekul. Nu är sprutor något jag skyr, usch.

Samhäll var det ja, may the force be with you!
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0