When I grow up

Be on Tv
People know me
Be on magazines

Det vore väl något?
Fast nä, jag föredrar faktiskt att ha det som jag har det nu.
Except all the drama, heh.
Igår var en ganska ovärd skoldag. Först matteprov i två timmar, gick sådär. Blev skitsur på att jag inte hann kolla igenom de två sista frågorna, jag vet ju att jag skulle kunnat fixa dem annars! Yeye, han bedömer ju trots allt efter nationella proven, pray to the lord att jag gör bra ifrån mig där istället. Efter skolan mötte jag upp Gäbie och sen bar det av hem till mig.
Vi pratade en massa snusk och åt chokladkaka, inte fel! Mer snusk och kaka åt folket!

Idag har jag vart hemma från skolan pga illamående. Och en dos trötthet kanske.
Frida åkte hem för några timmar sen, hon fick hälsa på mig idag. Vi gjorde våfflor och myste, pratade och jag började fixa med hennes blogg. Har även hunnit knäppa några bilder som jag blev nöjd med, var ett tag sen jag gjorde det så det var najz.

Nu ska jag göra något, städa och tvätta och packa tror jag. Imorgon blir det longboard med Tori + simma! Ska även köpa blusen från Gina tror jag.

Underbar, isn´t it?




Här kommer även lite pics som jag tog idag, enjoy!



Posshaj!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Toppen är wunderschön! :D

Och dina pics är väldigt snygga och det är ju min Dillis på dom :D:D<3

2009-03-19 @ 20:45:39
URL: http://kaffedumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0