Way out west

Dit vill jag i sommar. Banden kvittar, jag vill bara dit. Sommar snart?
Nehej, skit i det då.
Ikväll är jag påväg till ett helt annat ställe.

Skövde.
Centrum.
Ja, ni gör rätt i att darra.

Det gör jag med, fast mest beror det på att det är kallt i rummet, det kan man se på mina bröstvårtor. Haha, men nej. Det är freezin cold ya now? Pappa sätt på värmen förhelvete!

Nu tappade jag tråden.

Found it! Jag känner mig så serrrrriös. Jag har varit för mycket med Frida.
Skövde var det. Varför? Jo, ikväll ska det bli bio med Jossä, Sofäia och Porris som sagt! Underbart kommer det bli, även om jag är osäker på vad filmen handlar om. Den enda kommentar jag lyckats få ut ur folk är "mycket våld". Jaha, det säger ju mycket.

Fixad är jag. Och kortfattad. Vad kan det bero på? Jag har två teorier;
1. Jag åt alldeles för mycket mat på Pims, så all energi går till att smälta den i magen.
2. Efter kemi provet var all min kraft förbrukad, in i minsta lilla atom.

Eller så är det en kombination av båda? Ok, det blev tre teorier.

Men nu ska jag gå och rycka lite på min bror och Briggner så att jag kan komma härifrån någon gång.
Ha en trevlig kväll!
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0