Veckans meny

I fredags var det fezt! Åkte hemifrån vid halv nio kansk, missade bussen så pappa körde in mig, tack far!
Mötte upp Elli och Ein, Frida Lisa och Mathilda och sen bar det av. Festen var på Norrmalm och var chill faktiskt, men dog senare och åkte hem till Elin för att äta nutella mackor och deeptalka, mysigt. Dock inte lika mysigt när brodern Viktor väckte mig med cp handen, damn you!

Kvällens sammanfattning: Stress, cigg och sprit, Fastnamedklackarna, kyla, chill, döinnepåentoalett, efterhängsenskäggsnubbe_jobbig, nutellamackor och cphänder. Tack för kvällen.

Igår så chillade jag hela dagen. På kvällen hade jag fått nog så jag smsade Tori och strax var vi och såg Me & Marley på bion. Faktiskt riktigt bra film, lite sorglig med så båda satt och lipade.

Idag har jag ätit brunch i stan med Iris. Kul att träffas igen, saknat dig <3

Nu ska jag plugga svenska, Posshaj!
                                                              
Lady in the mirror

Kommentarer
Postat av: Lizette

hej Emmaa! nu har jag med skaffat blogg :) vi måste fika snart! puss <3

2009-03-29 @ 20:03:51
URL: http://mannerhill.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grr, Dillis :G

Vi får tillbaka samhällen på fredag! ;G;G <3

2009-03-29 @ 23:14:43
URL: http://kaffedumle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0