Trött

Jag sitter här framför datorn inburrad i mitt varma täcke och har just sett klart på senaste avsnittet av Bleach, en anime som jag länge följt. Egentligen borde jag inte gosa in mig och känna värme då jag har en tendens att vilja sova då, men nu kan det inte hjälpas, jag är trött.

Jättetrött!

Så nu tänkte jag ta en powernap till halv elva och sen plugga järnet till biologi provet imorgon. Har det grundläggande så nu är det bara finslipningen kvar, hallelulja. Hur stavar man till hallelulja egentligen? *googlar*

Ok då, Halleluja ska det vara, men man lär sig något nytt varje dag. Det är sant! Igår lärde jag mig t.ex att när min biologilärare var liten så samlade hon på fiskögon som hon petat ut. Hon hade dem i burk.

We all love to learn.

Powernap, sen blir det kaffe + biologi.
Posshaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0